جانشین قرارگاه جنوب شرق نزاجا بیان کرد: مردم انتظار دارند هر چه به آن‌ها گزارش می‌شود صادقانه باشد و نباید در پوشش اخبار بزرگنمایی کرد و یا در صدد فریب مردم باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ 19 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، امیر ملکی‌زاده پیش از ظهر امروز ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از مسئولین روابط عمومی و ارتباطات یگان‌های ارتش مستقر در استان کرمان با تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم حضرت رضا (ع)، گفت: در عصر ارتباطات قرار داریم و امروز با این تکنولوژی جوامع به هم نزدیک شدند.

وی ادامه داد: انسان با خود، خدای خود و جامعه باید رابطه برقرار کند اگر انسانی رابطه بین خود و خدای خود را درست کند قطعاً در جامعه موفق خواهد بود و خدا رابطه بین او و مردم را درست می‌کند.

وی افزود: مردم نظام اسلامی و کشور را دوست دارند و دلشان می‌خواهد کشور در تمام عرصه‌ها موفق باشد و پیشرفت کند باید دست‌آورد‌ها را به مردم گفت و جامعه را امیدوار کرد و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور است.

ملکی‌زاده اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها نقش مهمی در جامعه امروزی دارند و باید در مقابل توطئه دشمن که شبهه افکنی، دروغ گویی و سیاه‌نمایی را در دستور کار خود قرار داده ایستاد و این توطئه شوم را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام دوست محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه جنوب شرق نزاجا نیز اظهار کرد: در دنیای امروز روابط عمومی و ارتباطات بسیار اهمیت دارد و حتما باید افراد متخصص در این عرصه به کار گرفته شوند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و ما مسئولان بدانیم که روی صندلی که نشسته‌ایم از ما نیست و خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه جنوب شرق نزاجا با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ مراسم به مناسبت‌های مختلف در یگان‌های ارتش در سال گذشته گفت: سال گذشته ۳۶۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و حدود ۸۰ دقیقه برنامه رادیویی در این رابطه تولید شده است و روابط عمومی برای پوشش مراسمات تلاش می‌کند.

وی افزود: بیان دستاورد‌های نظام اسلامی باید مدنظر باشد چرا که در جهت امیدآفرینی در جامعه بسیار اهمیت دارد، زیرا دشمن در صدد است و تمام تلاش خود را می‌کند تا با سیاه نمایی نقاط ضعف را بزرگنمایی کند و ما همه باید در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار