جابری انصاری با اشاره به اینکه حرکت و اقدام نیروی انتظامی در برخورد با افراد بی حجاب با هدف حفظ عفت جامعه و کرامت بانوان ایرانی قابل تقدیر و تکریم است گفت: امر عفاف و حجاب در جامعه در قالب جهاد تبیین محقق می شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ 24 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» سعید جابری انصاری در جریان اجرای طرح برخورد با بی حجابی گفت: ناآگاهی و بی اطلاعی از دست های پشت پرده بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بسیاری از نوجوانان و جوانان را مورد هجمه قرار داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: حرکت و اقدام نیروی انتظامی در برخورد با افراد بی حجاب با هدف حفظ عفت جامعه و کرامت بانوان ایرانی قابل تقدیر و تکریم است.

به گفته وی، شهروندان با تکریم از عملکرد نیروی فراجا در قالب طرح نور در این مسیر درخواست جدی برخورد قاطع با باندهای فساد و فحشاء را دارند.

وی با اشاره به ضرورت رشد فرهنگ عفت و حجاب در جامعه عنوان کرد: مدیریت افرادی که به صورت سازماندهی به دنبال کشف حجاب و بی عفتی در جامعه هستند اقدامی است که همواره از طرف عوامل و نیروهای غربی همانند علی نژادها انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که نسل نوجوان و جوان با اقدام آگاهانه و مدبرانه فعالان عرصه جهاد تبیین در این عرصه باید آگاهی خود را افزایش دهند و فریب سرکرده های استکبار را نخورند. چرا که عدم آگاهی به مسائل دینی خطرات و مسائل متعددی را به همراه دارد به ویژه در بحث حجاب که زمینه ایجاد ناامنی در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در بحث برپایی جشنواره لاله ها با حضور نیروهای فعال مسجدی و بانوان مومنه قابل تأمل بود چرا که مانور حضور جهادگونه دختران و بانوان مومنه نمونه ای از امر به معروف و نهی از منکر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار