امام جمعه اهواز گفت: در روزهای ابتدایی سال هستیم و باید مردم در کنار مسوولان و مسوولان نیز در کنار مردم باشند تا شعار سال را محقق کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ 10 April 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد در خطبه نماز عید سعید فطر در اهواز، اظهارکرد: هشت شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع است. لعنت خدا بر وهابیت. اگر شب و روز از مصیبتی که بر اسلام وارد شد، بنالیم و گریه کنیم، کم است.

وی با اشاره شعار سال، گفت: امسال مقام معظم رهبری مثل سال‌های گذشته بازهم دغدغه سفره و معیشیت مردم را دارند. این دغدغه را دارند مردی که از خانه اش بیرون می رود شرمنده بر نگردد. اگر بخواهیم این اتفاق رقم بخورد باید شعار سال اجرا شود. در روزهای ابتدایی سال هستیم و باید مردم در کنار مسوولان و مسوولان نیز در کنار مردم باشند تا شعار سال را محقق کنیم.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به موضوع حجاب نیز عنوان کرد: حجاب اسلامی تکلیف ما است و یکی از ضرورت‌های دین حجاب اسلامی است. تلاش کنیم این واجب الهی محقق شود. حجاب بحث شخصی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: در ماه رمضان خدا را شکر مساجد پررونق بودند و باید این مهم استمرار داشته باشد. اگر مسجد به معنای واقعی کلمه فعال شود شک نکنید مشکلات تمام محلات حل می شود.

وی با تبریک عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: یک ماه عبادت و بندگی تمام شد. البته ماه رمضان تمرین بندگی بود و سعی کنیم برنامه‌ای که در ماه مبارک رمضان داشتیم را حفظ کنیم. عملیات شیطان در ماه شوال خیلی سنگین است و با برنامه و طرح می آید و می خواهد زحمات را بر باد بدهد. پس هر چه اندوخته شما در ماه رمضان بود را ادامه دهید.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار