جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد ۴۳۰ معتاد و خرده فروش جمع آوری و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ 30 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد اظهار داشت: همزمان با تعطیلات نوروزی و در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی پیشگیری از سرقت های خرد، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها 32 خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در این راستا یک کیلو و 638 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف و 7 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 398 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز باپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار