شهردار یزد عنوان کرد:
شهردار یزد گفت: در سال جاری با تکمیل نصب 4000 تابلو، معادل حدود 11 سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلوهای شهری اقدام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ 04 March 2024
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی نسیم صبح در روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات شهرداری یزد برای ساماندهی تابلوهای مختلف در سطح شهر یزد، گفت: در بودجه شهرداری یزد سالیانه اعتباری برای اصلاح و تعویض تابلوهایی که قبلاً نصب شده بوده و همچنین نصب تابلوهای جدید برای معابر جدیدالاحداث در دو بخش تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای ترافیکی در نظر گرفته می شود.
 
وی افزود: در سال جاری نیز اعتبار لازم برای نصب تابلوهای جدید و اصلاح و تعویض تابلوهای قدیم دیده شده که تاکنون بخشی از تابلوهای قدیمی تعویض یا اصلاح شده و تا پایان سال، قسمت زیادی از این تابلوها اصلاح می شود.
 
شهردار یزد با بیان این که در سال جاری اتفاق خوبی که در حوزه ساماندهی تابلوها رقم خورده، افزود: سالیانه به طور متوسط تعداد 350 عدد تابلو شامل تابلوهای معابر و کوچه ها که برای آدرس دهی شهروندان  لازم و ضروری بوده در سطح شهر نصب می شده است که در سال جاری ساماندهی 4000  تابلو شامل عقب افتادگی های گذشته، نامگذاری های جدید و تعویض تابلوهای فرسوده را در دستور کار قرار دادیم.
 
محی الدینی ادامه داد: از این تعداد تاکنون بیش از 3000 تابلو نصب شده و انشاالله تا پایان سال نصب 4000 تابلو انجام می شود و این اتفاقی است که معادل حدود 11 سال فعالیت شهرداری در زمینه ساماندهی تابلوهای شهری می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار