استاندار مرکزی گفت: هر آنچه دشمن تا امروز رشته بود، به دست مردم پنبه شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 01 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه یازدهم اسفندماه با حضور در ستاد انتخابات استان مرکزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود ۳۰ هزار نفر امروز در یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی مشغول برگزاری انتخابات و اخذ آراء مردم استان هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۸ هزار نفر در هیات های اجرایی، ۷۵۰۰ در هیات های نظارت و ۳۵۰۰ نفر در بخش های امنیتی و انتظامی در استان مرکزی، گفت:  تا ساعت ۱۲ ظهر طبق گزارشات از ستاد انتخابات کشور و فرمانداران شهرستان های استان و گزارشات رسانه ها، شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

مخلص الائمه با بیان اینکه امروز بار دیگر مهر ابطال مجدد بر توهمات نظام سلطه رسانه ای غرب خواهد خورد، گفت: همه آنچه تا امروز رشته کرده اند، امروز به دست مردم یک جا پنبه می شود و فراتر از همه پیش بینی ها، حضور پرشور همه مردم را شاهد هستیم. وضعیت روشنی را پیش بینی می کنیم و مشارکتی فراتر از پیش بینی ها محقق شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط کشور میزان مشارکت را بیشتر از دوره های قبل اعلام کرده اند، رفتار نامزدهای انتخابات را خوب و نجیبانه عنوان کرد و گفت: امیدواریم پس از پایان انتخابات همچنان شاهد اخلاق مداری بین نامزدها و طرفداران آنها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار