با پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان، مطالبات باقیمانده گندم‌کاران خوزستانی به مبلغ ۵۷ هزار میلیارد ریال، به صورت کامل پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 22 October 2023

محمد راضی‌جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: در سال جاری، میزان یک میلیون و ٧٢٠ هزار تن گندم با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان و به ارزش کل ۲۵۷ هزار میلیارد ریال از کشاورزان خوزستانی خریداری شد، این مقدار خرید گندم، نشان از رکوردی بی‌سابقه در این حوزه در استان خوزستان است.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان، مطالبات باقیمانده گندم‌کاران خوزستانی به مبلغ ۵۷ هزار میلیارد ریال، به صورت کامل پرداخت شد، این پرداخت مطالبات به کشاورزان، نشان از تلاش و توجه دولت به رفع مشکلات و نیازهای این بخش از جامعه است.

علاوه بر این، راضی‌جلالی بیان کرد: در فصل خرید گندم، مبلغ ۱۱۵ هزار ریال به صورت علی‌الحساب به ازای هر کیلوگرم گندم به کشاورزان پرداخت شده بود و مابقی آن، یعنی ۳۵ هزار ریال به عنوان طلب کشاورزان باقی مانده بود، اکنون این مبلغ به‌صورت یک‌جا پرداخت شده است، که این اقدام از سوی دولت و استانداری خوزستان نشان از تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی کشاورزان و حمایت از آنان است.

منبع/فارس

برچسب ها: کشاورزی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار