معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ۴ پرواز فوق‌العاده در استان کرمان برای اربعین افزایش یافته است و ۱۰ پرواز در این ایام داریم.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶ 23 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، رحمان جلالی صبح امروز چهارشنبه یکم شهریورماه در حاشیه نشست خبری محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به‌مناسبت هفته دولت اظهار کرد: یک هزار و ۲۴۹ نفر در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد ثبت‌نام‌کنندگان در استان کرمان آقایان و ۱۵ درصد هم خانم‌ها هستند، بیان کرد: بیشترین شمار ثبت‌نام‌کنندگان مربوط به حوزه‌های انتخابیه «کرمان و راور» و «رفسنجان و انار» است.

جلالی گفت: سامانه فقط دسترسی آمار و تفکیک جنسیت را داده و دسترسی به اسامی متقاضیان وجود ندارد و اسامی که اعلام می‌شود گمانه‌زنی و یا بر اساس اعلام شخصی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های ستاد اربعین استان کرمان اظهار داشت: ۴ پرواز فوق‌العاده در استان کرمان برای اربعین افزایش یافته است و ۱۰ پرواز در این ایام داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: یک رام قطار از کرمان به خرمشهر هم امروز یکم شهریور حرکت کرد و از انتقال زائران از خط ریلی تا مرز شلمچه به صورت رایگان انجام می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه به کارگیری اتباع غیرمجاز و عقد قرارداد املاک با آن‌ها قانونی نیست، عنوان کرد: ساماندهی اتباع‌بیگانه در دستور کار است و یکی از مکان‌ها اصلی دپوی افاغنه در کرمان به عزم جدی مسؤولان برای متخلفان ناامن شده است و فقط ۷ شهرستان تابعه استان برای پذیرش اتباع‌بیگانه مجاز هستند.

برچسب ها: کرمان ، رحمان جلالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار