مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از عدم تکمیل مجتمع فرهنگی، رفاهی ایثارگران شهر ایلام انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 29 September 2015
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از عدم تکمیل مجتمع فرهنگی، رفاهی ایثارگران شهر ایلام انتقاد کرد.
به گزارش تابناک ایلام،سلمان رستمیان بانتقاد از عدم تمیل این مجتمع گفت: تفاهم نامه تکمیل ساخت این مجتمع اواخر آبان ماه پارسال با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استانداری ایلام منعقد شد.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور تلاش برای تکمیل مرحله سوم مجتمع فرهنگی، رفاهی ایثارگران شهر ایلام شامل سالن آمفی تئاتر، گالری، مقاوم سازی ساختمان اداری و رستوران منعقد شد.
وی اظهار کرد: این تفاهم نامه در سه ماده و شش بند تنظیم شد که بر اساس مفاد آن بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری ایلام به نسبت مساوی نسبت به تامین اعتبار 55 میلیارد ریالی برای تکمیل مرحله سوم مجتمع فرهنگی، رفاهی ایثارگران اقدام تا مجتمع در پایان سال 94 به بهره برداری برسد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام بیان کرد: به رغم پیگیر های انجام گرفته ولی متاسفانه تا امروز از سوی برنامه و بودجه استان هیچگونه اعتباری برای تکمیل این مجتمع در اختیار این اداره کل قرار نگرفته است.
وی گفت: عملیات اجرایی این مجموعه از سال 85 آغاز ولی بدلیل کمبود منابع مالی همچنان نیمه کاره است و برای تکمیل به 55 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی گفت: این تفاهم نامه به منظور ارایه خدمات فرهنگی، ورزشی، درمانی به ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا و آزادگان، ایجاد مکانی برای ارایه آثار شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منعقد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار