سعیدی در تذکر شفاهی:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از فراموشی وضعیت نابسامان دریاچه ارومیه، خواستار توچه ویژه رئیس جمهور در این خصوص شد
کد خبر: ۱۰۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 27 September 2015

به گزارش تابناک تبریز محمداسماعیل سعیدی در نشست علنی امروز(5مهر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: رئیس جمهور وضعیت نابسامان دریاچه ارومیه را به ورطه فراموشی سپرده است، لذا با توجه به حساسیت مردم ضروری است تا دریاچه ارومیه مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس شورای اسلامی در خصوص عدم پرداخت به موقع پول خرید گندم به کشاورزان استان تبریز به وزیر جهاد کشاورزی نیز تذکر داد.

سعیدی با اشاره به لزوم جبران سریع خسارت های وارد آمده سیل اخیربه روستاییان آذرشهر به وزیر کشور تذکر داد و گفت: از وزارت کشورتقاضا می شد تا در جبران خسارات سیل اخیر اقدامات لازم را مبذول فرماید.

وی ازرئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی درخواست کرد: سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی باید در ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی در کلان شهرها به ویژه تبریزاهتمام ورزد، همچنین در این زمینه با سایر دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص لزوم احیای صنایع دستی و به ویژه فرش ایرانی خطاب به ریاست جمهوری، گفت: فرش ایرانی و مرکز ملی فرش باید به صنایع دستی بازگردد و ادغام این دو مجموعه باید در دستور قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در رابطه با حل مشکل طرح هادی روستایی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب با تاخیر بسیار اقدامات مربوط به توسعه هادی روستایی را انجام می دهد، از این رو انتظار می رود تا وزارت راه و شهرسازی در این زمینه و همچنین احداث پل های ارتباطی روستاییان اقدامات لازم را انجام دهد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار