مرحله نهایی مسابقات کبدی مردان، قهرمانی بزرگسالان کشور از صبح امروز با شرکت ۸ تیم در گرگان آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 08 October 2021

مرحله نهایی مسابقات کبدی مردان، قهرمانی بزرگسالان کشور از صبح امروز با شرکت 8 تیم در 2  گروه در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد.

در مرحله نهایی مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان کشور 8 تیم برتر از استان‌های گلستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان، مرکزی، خوزستان، سیستان و بلوچستان حضور دارند.این مسابقه‌ها از امروز 16 مهر تا دوشنبه 19 مهر ماه در مجموعه ورزشی آزادی گرگان، سالن امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی رقابت خواهند کرد.

ولی مقصودلو رئیس هیئت کبدی استان گلستان گفت: به علت درخشش تیم‌های کبدی بانوان و مردان گلستان در مرحله مقدماتی قهرمانی کشور، میزبانی مرحله نهایی مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش آقایان به گلستان داده شد.

رئیس هیئت کبدی استان گلستان افزود: خوشبختانه ورزشکاران گلستانی برای حضور در این رقابت‌ها از آمادگی لازم برخوردار هستند و امیداوریم با توجه به شرایط مطلوب تیم های گلستانی شاهد قهرمانی در مرحله نهایی بزرگسالان باشیم.

مقصودلو گفت: پس از پایان این مسابقات رقابت‌های رده سنی جوانان برگزار خواهد شد که استان گلستان برای این رده سنی نیز برنامه‌ریزی‌هایی داشته و با تمرین منسجم ورزشکاران و زیر نظر مربیان، خود را برای این پیکارها آماده خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار