امام جمعه گنبدکاووس:
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با قدردانی از سفرهای استانی رییس جمهوری تصریح کرد که این سفرها در راستای بازسازی امید، اعتماد و ارتباط کمرنگ شده مردم با مسوولان ارشد اجرایی است و بدون تردید استمرار آن امید را به مردم باز می‌گرداند.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 08 October 2021

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته این شهرستان با اشاره به سفر امروز رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر، افزود: چند سالی است که فاصله گرفتن مسوولان از مردم و بی‌خیالی آنها نسبت به مشکلات جامعه، بیش از خود مشکلات، صاحبان اصلی انقلاب را آزار می‌داد.

وی، به تحرک و سفرهای منطقه‌ای وزیر امور خارجه و دیدارهایش با مقامات کشورهای همسایه اشاره و اضافه کرد: نتیجه این سفرها به ویژه گفت و گوها با مقامات عربستان سعودی برای کاهش تنش‌ها، بازگشایی دوباره سفارت‌خانه‌ها و به احتمال زیاد از سرگیری مراسم حج عمره، قابل تقدیر است.

ترابیبا اشاره به انتخابات هفته آینده در عراق اظهار امیدواری کرد نتایج این رخداد مهم سیاسی در راستای اهداف مردم این کشور مسلمان و انتخابات آن الگویی برای دموکراسی و مردم‌سالاری در جهان عرب باشد.

خطیب جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت دهه وقف (۱۲ تا ۲۱ مهر)، وقف از ارکان مهم اقتصادی اسلام دانست و با تاکید برضرورت تعریف شاخص‌های جدید برای این رکن اقتصادی، گفت: مساله امور خیریه در سازمان اوقاف مهم است و این نهاد باید با همکاری مجلس شورای اسلامی و تصویب قوانین مورد نیاز، مرجعیت همه امور خیریه و موسسات مرتبط را در اختیار بگیرد.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی (۱۷ تا ۲۳ مهر) و قدردانی از تلاش‌های پرسنل ناجا، افزود: جامعه قدردان تلاش ماموران انتظامی در انجام ماموریت‌های متنوع آن بویژه تامین نظم و امنیت عمومی و امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، مناسبت‌های این ماه را تبریک و تسلیت گفت و برلزوم بزرگداشت مطلوب مناسبت‌های این ماه، توسط اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار