نماینده گلستان در رقابت های گروه شمال لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان ایران با کسب پیروزی پرگل ۱۱ بر پنج برابر نماینده مازندران با کسب ۲ برد به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.
کد خبر: ۹۹۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 01 October 2021

تیم پدیده گلستان در سومین دیدار خود در این رقابت ها عصر امروز جمعه در مجموعه ورزشی ساحلی بندرترکمن ، به مصاف خزرپوشان ساری رفت که با نتیجه ۱۱ بر پنج موفق به شکست نماینده مازندران شد.

مطهره سلطانی ، مهدیه دهقان ، ملیحه عزتی ، مرضیه عزتی ، فاطمه پور باغبان ، معصومه زیبایی ،ملیحه رایج ، نگین فرزادی و نرگس رضوی نیا از بازیکنان پدیده گلستان در این رقابت ها بودند که وظیفه هدایت این تیم را مریم صباغیان و زکیه صلبی بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این مرحله، تیم پیکان تهران با نتیجه ۲۲ بر سه نماینده کرمانشاه را شکست داد و با کسب سومین پیروزی به عنوان تیم اول این رقابت ها به دور بعدی صعود کرد.

نماینده گلستان در بازی قبلی خود هفت بر۲ مقابل پیکان شکست خورد اما در بازی نخست ۶ بر سه عقاب کرمانشاه را از پیش رو برداشت.

سمیه کبیری نایب رییس هیات فوتبال گلستان در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: دور بعدی این رقابت ها با چهار تیم و بصورت متمرکز برگزار خواهد شد و با مشخص شدن تیم ها، تقاضای میزبانی را به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

بندرترکمن در۳۵ کیلومتری غرب گرگان واقع شده است.

در استان ۲ میلیون نفری گلستان افزون ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار