سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی «سجاده سبز» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۹۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 28 September 2021

بعداز ظهر امروز اختتامیه سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی تحت عنوان « سجاده سبز» با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

فراخوان سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی از اوایل خرداد امسال با توجه به شیوع کرونا از طریق فضای مجازی، سایت موسسه فرهنگی هنری میرداماد و برقراری ارتباط با انجمن‌های شعر و شاعران استان‌ها انجام شد.

براساس اعلام دبیرخانه این سوگواره در پایان بیش از 280 اثر از استان‌های گلستان،گیلان، مازندران، خراسان شمالی و سمنان به دبیرخانه مجمع شعرا اهل بیت (ع) موسسه فرهنگی میرداماد رسید.

هیئت داوران پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این سوگواره آقای قاسم بای از استان گلستان، آرش پور علیزاده، مریم پیله ور، ثمین سهرابی و رضا نیکوکار از استان گیلان، مصطفی توفیقی از استان خراسان شمالی و شکیبا غفاریان را از استان سمنان به عنوان نفرات برتر در این سوگواره انتخاب کردند.

شاعران برتر در این سوگواره در برنامه «سلام برحسین» که به مناسبت ایام اربعین از رادیو گلستان پخش می‌شود، به شعرخوانی و معرفی آثار خود می‌پردازند.

همچنین بنا بر اعلام دبیرخانه سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی سجاده سبز، کتابی از آثار رسیده به این فراخوان منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه مندان به شعر و ادب و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار