فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۲ انبار بزرگ احتکار تخم مرغ به میزان افزون بر ۳۰۷ تن در شهرستان گنبدکاووس واقع در شرق این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ 20 September 2021

سرتیپ دوم ستاد محمدسعید فاضل‌دادگر روز دوشنبه با ارسال گزارشی به ایرنا خاطرنشان کرد که در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر وجود انبار تخم مرغ در این شهرستان، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی عوامل انتظامی که این پرونده در دستور کار آنان قرار داشت این ۲ انبار بزرگ احتکار تخم‌ مرغ در گنبدکاووس کشف شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی ماموران پلیس آگاهی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از انبارهای مورد نظر، مقدار ۳۰۷ تُن تخم مرغ کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در انتظامی، جهت سیر رسیدگی و محاکمه تحویل مقامات قضایی شد.

فاضل‌دادگر یادآور شد: برآورده کارشناسان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی، ارزش ریالی و اقتصادی تخم مرغ های کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی اخیری که در حوزه تحم مرغ در برخی از شهرستان‌های استان به وجود آمده، نیروی انتظامی استان و همکاران ما در پلیس امنیت اقتصادی آمادگی کامل دارند تا پس از دریافت گزارشات مردمی، با رصد و پیگیری با متخلفین برخورد نمایند که در این زمینه نیاز است، مردم گزارشات خود را طریق از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار همکاران ما قرار دهند.

وی تصریح کرد: تخم مرغ‌های کشف شده پس تنظیم صورتجلسه به منظور توزیع در بازار، تحویل پرسنل سازمان صنعت معدن و تجارت استان شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار