سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان با یادآوری تصمیم‌گیری دیر هنگام این باشگاه برای حضور در لیگ برتر فصل آینده گفت که به دلیل توان اندک مالی و فرصت محدود برای مذاکره با بازیکنان ملی‌پوش و غیربومی، هدفی جز بقا در لیگ برتر با استفاده از توان بازیکنان بومی نداریم.
کد خبر: ۹۹۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 07 September 2021

نیکا بیک‌لیک‌لی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه بازیکنان غیربومی و مطرح که جزو اولویت های شهرداری گرگان برای فصل آینده لیگ برتر بودند به تیم های دیگر پیوستند و در این شرایط چاره ای جز اتکا به جوانان گلستانی وجود ندارد.

وی به قرارداد سه ساله خود با تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: چشم انداز سه ساله تعریف شده در این قرارداد شامل حفظ تیم در لیگ برتر برای سال اول، قرار گرفتن در جمع چهار تیم لیگ برتر برای سال دوم و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر برای سال سوم است که رسیدن به این اهداف نیازمند افزایش کمک ها به خصوص تامین نیازهای مالی است.

سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان افزود: گرگان با توجه به پتانسیل فراوان بازیکنان جوان، ظرفیت موثر حضور هواداران پرتعداد و مسوولان علاقمند به این رشته، از امکان رشد سریع فنی تیم های زنان و مردان برخوردار است که باید با برنامه ریزی دقیق جای عناوین قهرمانی مسابقات مطرح را برای این شهر به ارمغان آورد.

بیک‌لیک‌لی ادامه داد: اگر چه برای فصل آینده لیگ برتر با محدودیت منابع مواجه هستیم اما شهردار و اعضای شورای شهر گرگان وعده دادند از همه توان خود برای تامین خواسته های تیم استفاده کنند.

تیم بسکتبال زنان گرگان با بازیکنان بومی به‌دنبال بقا در لیگ برتر است

وی گفت: یکی از وعده های مسوولان شهرداری، جذب بازیکن خارجی در صورت صعود شهرداری گرگان به مرحله حذفی لیگ امسال است که امیدواریم با تلاش بازیکنان و همت کادر فنی این مسوولیت دشوار را به سرانجام برسانیم .

وی هواداران گرگانی را یکی از ظرفیت های دلگرم کننده تیم های بسکتبال این شهر دانست و اظهار امیدواری کرد که با مهار کامل کرونا بار دیگر امکان برگزاری مسابقات در شهرها با حضور تماشاگران فراهم شود.

همچنین رییس هیات بسکتبال گرگان گفت: تمرینات تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان از اواسط مرداد با حضور کادر فنی بومی آغاز شد و سرمربی جدید هم از امروز فعالیت بازیکنان را زیرنظر خواهد گرفت.

 حمیدرضا کلاسنگیانی اظهار داشت:هدف اصلی این تیم بقا در لیگ برتر است که در آن صورت چشم اندازه بلند مدت ترسیم شده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: به دلیل نبود اعتبار کافی، تیم بسکتبال زنان گرگان در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با نظر مساعد مسوولان شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان گلستان، حمایت از این تیم برای فصل آینده لیگ برتر انجام شد.

تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در فصل ۹۹ - ۹۸ لیگ برتر با نام تیم بسکتبال زنان شهر گرگان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسیده بود.

مراسم قرعه‌کشی ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال بانوان در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ روز ششم شهریور در فدراسیون بسکتبال برگزار شد و بر اساس آن تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در گروه الف با تیم‌های گروه بهمن، امرتات، سپهرداد و ایزی بسکتبال تهران و شیمیدر قم همگروه است.

این رقابت ها در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت متمرکز از ۳۱ شهریور در تهران برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار