مدیرکل شیلات استان گلستان گفت: در هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه آبزی پروری گلستان اعم از پرورش ماهیان گرمابی و پرورش کپور ماهیان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۸۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 28 August 2021

سید جواد قدس علوی اظهارکرد: در هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه آبزی پروری استان اعم از پرورش ماهیان گرمابی و پرورش کپور ماهیان با استفاده دومنظوره از آب چاه های کشاورزی، با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در استان به بهره برداری رسید.

مدیرکل شیلات استان گلستان افزود: همچنین راه اندازی خط ۲۰ کیلووات برق از لاین یک تا لاین سه مجتمع پرورش میگو گمیشان، جاده دسترسی داخلی مجتمع میگو به طول ۵.۵ کیلومتر، از پروژه های عمرانی قابل افتتاح شیلات گلستان در هفته دولت امسال بوده است.

وی با اشاره به پروژه های قابل کلنگ زنی شیلات استان خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال یک مرکز پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان گمیشان کلنگ زنی شده است.

قدس علوی گفت: با راه اندازی خط ۲۰ کیلووات برق از لاین یک تا لاین سه مجتمع پرورش میگو گمیشان، ۷۲ مزرعه و جاده دسترسی داخلی مجتمع میگو به طول ۵.۵ کیلومتر، ۱۴۲ مزرعه از امکانات برق و جاده دسترسی بهره مند می شوند.

مدیرکل شیلات استان گلستان بیان کرد: همچنین در مجموع با افتتاح و کلنگ زنی این ۱۴ طرح، ۳۳ نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار