مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت که همزمان با هفته دولت ۳۰ طرح مرتبط با آب با مجموع هزینه ۵۷۰ میلیارد ریال افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۸۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 27 August 2021

 

به گزارش تابناک گلستان، بهزاد هرمزی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری از ۹ حلقه چاه حفر و تجهیز شده و آغاز عملیات اجرایی حفر و تجهیز هفت چاه جدید، از برنامه‌های در نظر گرفته این هفته در گلستان است.

وی اضافه کرد: افتتاح ۲ مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب و نیز آغاز ساخت یک مخزن به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب، افتتاح ۲ هزار متر خط انتقال آب، آغاز عملیات ۶ هزار متر خط انتقال و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب به میزان چهار هزار متر از دیگر طرح های شرکت آب و فاضلاب گلستان در هفته دولت امسال است.

وی گفت: همچنین آغاز عملیات اجرایی هشت هزار و ۹۰۰ متر اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب استان طی هفته دولت در دستور کار قرار دارد.

هرمزی اظهار داشت: ۲۶ هزار و ۱۳۱ نفر جمعیت شهری در قالب هشت هزار و ۶۴ خانوار شهر و نیز ۲۲ هزار و ۳۹۳ خانوار روستایی با جمعیتی حدود ۸۲ هزار و ۸۷۶ نفر از طرح‌های هفته دولت امسال گلستان بهره‌مند خواهند شد.

وی یادآور شد: اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت در هفته دولت امسال ۱۶۶ میلیارد ریال و اعتبار در نظر گرفته شده برای آغاز طرح ها نیز ۴۰۱ میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار