مدیرکل شیلات گلستان گفت که همزمان با هفته دولت ۱۳ پروژه شیلاتی در این استان افتتاح و عملیات ساخت یک پروژه دیگر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 24 August 2021

 

به گزارش تابناک گلستان، سیدجواد قدس‌علوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: راه اندازی خط ۲۰ کیلو وات برق از لاین یک تا سه مجتمع پرورش میگو گمیشان، جاده دسترسی داخلی مجتمع میگو به طول ۵/۵ کیلومتر، مرکز پرورش ماهیان گرمابی کردکوی، سه مرکز پرورش کپور ماهیان با استفاده دومنظوره از آب چاه کشاورزی در بندرترکمن و هفت مزرعه پرورش متراکم کپور ماهیان با استفاده دومنظوره از آب چاه کشاورزی در گرگان از جمله پروژه های قابل افتتاح شیلات گلستان در هفته دولت است.

وی افزود: همچنین در هفته دولت امسال ساخت یک مرکز پرورش ماهیان گرمابی در بندرگز آغاز می شود.

مدیرکل شیلات گلستان ادامه داد: میزان سرمایه گذاری هزینه شده برای این طرح ها در مجموع افزون بر ۳۲ میلیارد ریال است که بخشی از آن از محل اعتبارات دولتی و بخشی دیگر از طریق تسهیلات اعطایی و سرمایه شخصی بخش خصوصی تامین شده است.

قدس علوی ادامه داد: با راه اندازی خط ۲۰ کیلو وات برق از لاین یک تا سه مجتمع پرورش میگو گمیشان، ۷۲ مزرعه و جاده دسترسی داخلی مجتمع میگو به طول ۵/۵ کیلومتر، ۱۴۲ مزرعه از امکانات برق و جاده دسترسی بهره مند می شوند.

وی گفت که با بهره برداری از طرح های هفته دولت شیلات گلستان ۳۳ فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار