استاندار گلستان گفت: ۳۰۰ هزار هکتار اراضی بیابانی در گلستان وجود دارد و ۷۰ روستای ما آب نداشته و در مجموع ۱۷۰ روستا هم با تنش آبی روبرو هستند.
کد خبر: ۹۸۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 24 July 2021

هادی حق شناس بعدازظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: گلستان علیرغم داشتن ظرفیت های مختلف، در زمینه های گوناگون دارای چالش های متعددی است ولی با تدبیر مدیران و اعضای شورای تامین جلوی بسیاری از آنها گرفته شده است.

استاندار گلستان افزود: در دو سال اخیری که بنده در استان حضور داشتم، کلکسیونی از حوادث طبیعی و اتفاقات اجتماعی در گلستان اتفاق افتاد و اگر همراهی اعضای شورای تامین نبود، هر کدام از این اتفاقات به تنش فرااستانی تبدیل می شد.

وی بیان کرد: در ابتدای سال حادثه ربودن یک کودک در یکی از شهرستان های استان رقم خورد که اگر به درستی پیگیری و مدیریت نمی شد به چالش ملی مبدل می شد.

حق شناس گفت: ۱۶ قومیت در گلستان با اعتقادات و افکار مختلف در کنار هم زندگی می کنند که به آن باید به عنوان یک ظرفیت نگاه کرد.

استاندار گلستان اضافه کرد: در اسفندماه ۹۸ با پیک بالای بیماری کرونا در استان مواجه بودیم و فوتی های ما در شبانه روز به ۵۰ نفر هم می رسید اما با مدیریت و تعطیلی ۱۰ روزه انقطاعی ایجاد و توانستیم کرونا را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: زندان گنبدکاووس نیازمند تزریق اعتبار برای بازسازی و نوسازی است که البته از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان زندان ها هم آن را پیگیری کرده ایم.

حق شناس گفت: گلستان در سال گذشته ۳۰۰ هزار تن مرغ تولید کرده که با همراهی های دادستانی به طور دقیق توزیع شد.

وی بیانکرد: ۳۰۰ هزار هکتار اراضی بیابانی در استان داریم و ۷۰ روستای ما آب نداشته و ۱۷۰ روستا با تنش آبی روبرو هستند.

استاندار گلستان تأکید کرد: علیرغم تمام این چالش ها استان به خوبی مدیریت شده و البته در زمینه رفع آنها هم پیگیری های لازم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار