مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل ۱۱ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده طی سال ۹۹ در تعزیرات استان خبرداد.
کد خبر: ۹۷۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 27 June 2021

حسین نجف زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در سال ۹۹ حدود ۱۱ هزار و ۶۰۲ فقره پرونده با مبلغ ۶۲۷ میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۲۷ هزار ریال تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۳۲ درصد در تعداد پرونده ها و ۵۲ درصد هم در مبلغ جریمه افزایش یافته است.

وی گفت: از این تعداد پرونده هشت هزار و ۴۸۰ فقره مربوط به کالا و خدمات، هزار و ۵۰۶ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و دامپزشکی و هزار و ۶۱۶ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده ها در دستور کار قرار گرفت، گفت: زمان رسیدگی در مجموع به ۱۲ روز رسید درحالی که در سال ۹۸ حدود ۱۷ روز بود و هدفگذاری شده که در سال جاری به کمتر از ۱۰ روز برسد.

طبق گفته نجف زاده در حوزه اجرای احکام هم مدت اجرا ۱۳.۴ روز بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد: تعداد پرونده های تشکیل شده در گشت های مشترک در سال ۹۹ حدود ۲۴۷ درصد و میزان محکومیت هم هشت برابر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در تشکیل پرونده در حوزه مرغ و تخم مرغ حدود ۲۴۶ درصد، در آرد و نان ۶۲ درصد، در روغن نباتی ۶۲۷ درصد، در قند و شکر ۶۰ درصد، در نهاده های دامی ۹۶ درصد و در قاچاق چوب ۴۰ درصد افزایش یافته است.

طبق گفته نجف زاده مبلغ جریمه قاچاق چوب هم در سال ۹۹ حدود ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

وی توضیح داد که در سال ۹۸ تعداد ۵۱۳ فقره در زمینه قاچاق چوب بوده که در سال ۹۹ به ۷۲۰ فقره رسید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان اضافه کرد: در سال ۹۸ حدود ۶ میلیارد ریال در حوزه قاچاق چوب محکومیت داشتیم که در سال ۹۹ به ۱۳ میلیارد و و ۱۵۰ میلیون ریال رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار