رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر از غرق شدن دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله در رودخانه شیرآباد خبرداد.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 26 June 2021

داود خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه روز گذشته (جمعه) غرق شدگی دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله در آبشار شیرآباد خان ببین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان گزارش شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر افزود: از روز گذشته تیم های امدادی متشکل از ۱۰ نفر در محل حاضر بوده و در حال جستجو بودند که نهایتاً امروز اجساد این دو نوجوان توسط نیروهای آتش نشانی در آبشار شیرآباد پیدا و تحویل عوامل انتظامی شد.

فرمانده انتظامی رامیان هم توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فقدان دو پسر بچه در جنگل شیرآباد، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به جهت بررسی بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری ادامه داد: با حضور ماموران در محل، خانمی مراجعه و اعلام داشته بردارانم در حال شنا کردن در داخل آب بودند که ناگهان بعد از چند دقیقه متوجه شدم که ناپدید شده اند.

وی افزود: با حضور عوامل هلال احمر و جستجوی قسمتهای مختلف جنگل، سرانجام جسد هر دو نوجوان در داخل آب پیدا شد.

وزیری بیان کرد: برابر اعلام نیروهای امدادی هر دو نوجوان به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا دچار غرق شدگی شده و فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی رامیان با اشاره به اینکه جسد متوفیان تحویل پزشک قانونی شد، خاطر نشان کرد: هر سال با شروع فصل گرما افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود به حاشیه رودخانه‌ها و استخرها سفر می‌کنند و به دلیل توجه نکردن به تابلوهای هشدار دهنده غرق می‌شوند لذا به شهروندان توصیه می‌شود از آب تنی در این مکان‌ها جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث اینچنینی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار