اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ایران برای افزایش آمادگی حضور در پارالمپیک توکیو از امروز شنبه با حضور ۶ ورزشکار به مدت ۲۴ روز در بندرترکمن آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 26 June 2021

نورمحمد آرخی از گلستان، مهدی اولاد از فارس، امیرخسروانی از بوشهر، وحیدعلی نجیمی از همدان و علی پیروج و سامان پاکباز از کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران حاضر در این اردو هستند.

نورمحمد آرخی دومیدانی‌کار نابینای گلستان که در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا نقره گرفته بود در ماده پرتاب وزنه سهمیه حضور در رقابت های پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

مدال طلا و برنز مسابقات جهانی کره جنوبی، مدال طلا و نقره مسابقات جهانی امارات و مدال برنز مسابقات جهانی تونس از جمله افتخارات آرخی است.

اردوی ۶ دوومیدانی‌کار پارالمپیکی در بندرترکمن آغاز شد

تمرینات تیم ملی دوومیدانی نابینایان در بندرترکمن زیر نظر دکتر سید صالح ابراهیمیان سرپرست تیم و ایوب آرخی، ابراهیم مومنی، صادق خادمی، امیرمحمد صلح میرزائی و محسن پاکباز مربیان تیم ملی برگزار می شود.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات از اول تا ۱۷ مردادماه و پاراالمپیک نیز از دوم تا چهاردهم شهریورماه امسال در ژاپن برگزار می شود.

بندرترکمن با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است و بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار