مدیرعامل برق گلستان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با توجه به شرایط موجود (گرمی هوا و خالی بودن سدها) مصرف برق گلستان به مرز هشدار رسیده است.
کد خبر: ۹۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 26 June 2021

علی اکبر نصیری ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به شرایط موجود (گرمی هوا، خالی بودن سدها و غیره) مصرف به مرز هشدار رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به شناسایی مشترکان پرمصرف استان اضافه کرد: اگر مشترکان پرمصرف، تغییر رویه ندهند برق آنها قطع می‌شود.

نصیری بیان کرد: ساعات اوج مصرف برق استان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر است و اگر مشترکان در این ساعت دست کم ۳۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند خاموشی‌های گسترده برق در استان نخواهیم داشت.

وی گفت: طی دستورالعمل‌های دریافتی از وزارت نیرو فعالیت همه مراکز استخراج رمز ارزها ممنوع بوده و با خاطیان این امر برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت که روز به روز به تعداد ماینرهای ضبط شده در سطح استان افزوده می‌شود.

نصیری افزود: طی بازرسی‌های صورت گرفته و برگزاری مانورهای اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت شناسایی برق‌های غیرمجاز و بیت کوئین، در سطح استان ۲۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

وی گذری هم بر جلسه مقابله با مراکز استخراج رمز ارزها زد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی همچون گذشته کمک رسان مجموعه صنعت برق در کشف و برخورد با مراکز استخراج رمز ارز بوده که با افرادی که به صورت غیرقانونی این فعالیت را در استان انجام می‌دهند برخورد و اموال مکشوفه ضبط و مراحل قانونی را طی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اضافه کرد: اطلاعات مشترکانی که از طریق داده کاوی شرکت توزیع نیروی برق استان مشکوک به استخراج رمز ارز یا برق غیر مجاز هستند توسط پلیس امنیت اقتصادی رصد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار