آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز یکشنبه با صدور پیامی ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور برای وی در راه رفع مشکلات و مبارزه با ریشه‌های فساد و گرانی و بیکاری و بی‌عدالتی آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۹۷۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 20 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، در پیام آیت الله نورمفیدی آمده است: حضور شکوهمند ملت سرافراز و مقاوم ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با وجود تبلیغات سوء بدخواهان و برخی مشکلات به‌ ویژه گرفتاری‌های معیشتی بسیاری از مردم و شیوع بیماری کرونا حاکی از عمق بینش و اعتقاد قلبی و احساس مسوولیت دینی و ملی مردم نسبت به انقلاب و این سرزمین است و بدون تردید موجب افزایش اقتدار کشور و دفع شرارت‌های دشمنان خواهد شد.

امام جمعه مردم گرگان در این پیام خاطرنشان کرد: از طرف خود و مردم شیعه و سنی استان گلستان جلب اعتماد ملت بزرگ ایران به‌عنوان رییس‌ جمهور منتخب را به جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدوارم با هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همکاری و همدلی جمیع دلسوزان و دلبستگان شاهد رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور باشیم.

میزان مشارکت مردم گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۲ درصد بود.

از مجموع یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجدین شرایط رای در گلستان بیش از ۸۲۵ هزار نفر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

مردم گلستان به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقاید و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب بیش از ۴۶۲ هزار، ۱۳۹ هزار، ۸۴ هزار و ۲۵ هزار رای دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار