جانشین انتظامی گلستان خبرداد
جانشین انتظامی گلستان از کشف ۳۸۸ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۷۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 16 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در دو عملیات جداگانه ۳۸۸ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

وی افزود: در یکی از عملیات ها ماموران موفق شدند یکی از عوامل باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که قصد داشت مواد افیونی را تحت پوشش بار تنور نانوایی با یک دستگاه کامیون به گلستان منتقل و تحویل دیگر اعضا دهد، شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و تیمی از ماموران به محور وردی غربی استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: با هوشیاری ماموران خودرو مورد نظر به محض ورود به استان شناسایی که متهم اصلی پس از رسیدن به مکان مورد قصد تخلیه بار و تحویل آن به سه قاچاقچی دیگر را داشت که در عملیاتی ضربتی هر چهار نفر دستگیر شدند.

تاجره گفت: در بازرسی از تنور نانوایی، ۳۳۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه زانتیا و پژو پارس و یک دستگاه کامیون توقیف و چهار قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ در شهرستان رامیان شدند.

تاجره افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از منزل متهم، ۵۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی گفت: در این عملیات هم یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار