دادستان گرگان:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: همه مجرمان چند پرونده خبرساز هفته های اخیر گرگان دستگیر شده و تا زمان تکمیل رسیدگی پرونده در زندان هستند.
کد خبر: ۹۷۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 16 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان اظهارکرد: به منظور شناسایی و برخورد سریع با اراذل و اوباش از سال گذشته کار تشکیل بانک اطلاعاتی این افراد در دادسرای مرکز استان آغاز و تاکنون ۱۸۰ نفر شناسایی و پرونده برای آنها تشکیل شده است.

سیدحسینی افزود: تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده رسیدگی و کیفرخواست صادر شده و مابقی هم در حال طی روند قانونی است.

وی ادامه داد: این افراد از سوی پلیس و دستگاه قضائی رصد می‌شوند و موظف هستند هفتگی، به صورت حضوری در کلانتری محل حاضر شوند.

دادستان گرگان گفت: مشخصات مجرمان تحت تعقیب و کسانی که قرار تعلیق برای آنان صادر شده است هم در سامانه ثبت و مشخصات آنها در دسترس دادگستری‌های سراسر کشور قرار گرفته است.

سیدحسینی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم خشن در دادسرای مرکز استان هم خبر داد و گفت: این شعبه در کنار یک تیم ویژه از نیروهای زبده پلیس، شناسایی، دستگیری و روند رسیدگی به جرایم خشن استان را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مجرمان تبر به دست اخیر استان را هم حاصل تلاش شبانه روزی این تیم قضائی و انتظامی عنوان کرد و گفت: همه مجرمان چند پرونده خبرساز هفته‌های اخیر دستگیر شده اند و تا زمان تکمیل رسیدگی پرونده در زندان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار