فرمانده انتظامی گلستان:
فرمانده انتظامی گلستان گفت: بیش از هفت هزار نیروی پلیس در گلستان، وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند.
کد خبر: ۹۷۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 15 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، سردار محمد سعید فاضل دادگر بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: دشمنان همواره سعی کرده اند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای کرده و آنها را ناامید کنند اما مردم همیشه نشان دادند که هوشیار بوده و در مقاطع حساس هر کجا که نیاز بوده از نظام پشتیبانی کردند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است که قبل، حین و بعد از انتخابات در آن نقش آفرینی می کند.

وی ادامه داد: حدود هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای در گلستان وجود دارد که برای هر صندوق بین سه الی پنج نیروی پلیس برای تأمین امنیت مستقر است.

فاضل دادگر بیان کرد: برابر ابلاغیه از مرکز، مجوز استفاده از نیروهای سپاه و بسیج هم به ما داده شده و از نیروهای مرزبانی و دیگر نیروهای ستادی خود استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: رصد فضای مجازی از مهم‌ترین اقداماتی است که با توجه به شیوع کرونا تمرکز خود را بر آن گذاشته ایم و حدود ۴۰ مورد تخلفات ثبت شده که جدی نبوده است.

فرمانده انتظامی گلستان اضافه کرد: گشت های محسوس و نامحسوس برای کنترل امنیت و برخورد با مخلان امنیت فعال شده و ایست بازرسی موقت هم خواهیم داشت.

وی از آماده‌باش بودن نیروهای انتظامی خبر داد و گفت: نخواهیم گذاشت خللی در انتخابات استان ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار