مسئول فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی:
مسئول فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همراه کردن افرادی که رغبتی برای رای دادن ندارند وظیفه ای است که بر گردن همگان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۷۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 13 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، حجت الاسلام سید جواد محمد زاده بعدازظهر یکشنبه در همایش دختران صدرایی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق مسلم ما بوده و همراه کردن افرادی که رغبتی برای رای دادن ندارند وظیفه ای است که بر گردن ما قرار داده شده است.

مسئول فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هرکس دارای قدرت عقلی، بیانی و قلمی است وظیفه دارد تا در فرصت باقی مانده در جهت متقاعدکردن افرادی که به اهمیت انتخابات پی نبردند، تلاش کند.

محمدزاده مناظره را نشانه بلوغ جامعه دانست و ادامه داد: اگر بخواهیم به بلوغ فکری برسیم باید در حد سواد و فهم خود در هر موضوعی صاحب رای و نظر باشیم و نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت نباشیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: یک خانم به محض تولد به مقام زن بودن نائل می شود و دختر بودن مقام دیگری است که به آن اضافه و در طول زندگی هم یک زن مقام های مثل خواهر، همسر و مادر کسب می کند ولی مقام دختر بودن موهبتی است که تا ابد با او می ماند.

محمد زاده با بیان این مطلب که ساده ترین راه برای رسیدن به خداوند راه دخترانه و مادرانه است افزود: بانوان سرزمین ما باید تلاش کنند تا به حقیقت این مقامات دست پیدا کنند و بدانند که زنان و دختران به مقام استجابت دعا نزدیک تر هستند.

در ادامه مراسم چند تن از دانش آموزان نظرات خود را در مورد مناظره های نامزدهای انتخابات بیان کردند، به نظر دانش آموزان داشتن برنامه، رعایت اخلاق مداری و صداقت و عدم تحقیر و تخریب رقیبان مهمترین ویژگی هایی بود که باید نامزدهای انتخاباتی رعایت کنند.

در پایان با اهدا جوایز از نفرات برتر مسابقات قرآنی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار