رئیس پلیس راهور گلستان:
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان گفت: تصادفات در شهرهای گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 09 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تجهیز و تقویت ناوگان خودرویی پلیس راهور استان، اظهارکرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه روز در سطح شهرها مشغول خدمت رسانی به عموم مردم بوده لذا یکی از ملزومات آن استفاده از تجهیزات و امکانات بروز و سالم است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان افزود: در همین راستا و با پیگیری های صورت گرفته، تعداد ۱۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ به ناوگان خودرویی پلیس راهور استان اختصاص یافت که از آنها برای انجام ماموریت های محوله استفاده خواهد شد.

وی گفت: حوادث رانندگی و معضلات ترافیکی از جمله مواردی است که باید برای کاهش و حذف آن همه دستگاه های متولی پای کار باشند.

بسطامی با اشاره به اینکه مجموع تصادفات در شهرهای استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم، بیشترین علل وقوع تصادفات رانندگی بوده است.

وی افزود: نیمی از جان باختگان حوادث رانندگی راکب و ترک نشین موتورسیکلت، ۲۰ درصد عابران پیاده و ۳۰ درصد راننده و سرنشین خودرو بوده اند.

وی با بیان اینکه ۷۶ درصد مجروحین حوادث رانندگی هم موتورسواران و عابران پیاده هستند، گفت: رعایت قوانین، استفاده از کلاه ایمنی و عمل به توصیه های دلسوزانه پلیس از جمله مواردی است که از شهروندان تقاضا داریم آنها را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار