رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گلستان:
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق رأی و انتخاب گزینه اصلح گفت: با نیامدن پای صندوق، مشکلات کشور حل نخواهد شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 09 June 2021

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در گرگان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: با نیامدن پای صندوق رأی هیچ مشکلی حل نمی‌شود. همه کسانی که از وضع موجود کشور در بخش اجرایی ناراحت و ناراضی هستند، باید وارد میدان شوند.

وی گفت: اینکه چون ناراحت هستیم فقط بنشینند، غصه بخورند و متأسف باشند، دردی دوا نمی‌شود و برعکس برای ایجاد تغییر در وضع موجود باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان بیان داشت: مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشند و ببینند کدام کاندیدا متناسب با انتظارات و دغدغه‌های آنها برنامه دارد و اصلح است، همان فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند. هم خودشان رأی بدهند و هم دیگران را ترغیب کنند که به گزینه اصلح رأی دهند.

وی ادامه داد: اگر به فردی مأموریتی داده شود، اما تشویق، تأیید و حمایتش نکنند با روحیه ضعیف کار می‌کند؛ رئیس جمهور هم چنین شرایطی دارد. باید با رأی بالا و مشارکت حداکثری مردم انتخاب شود تا بتواند مشکلات را برطرف کند.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به آیات قرآنی مبنی بر تغییر سرنوشت مردم به دست خودشان، گفت: باید با چشمانی باز گزینه اصلح را انتخاب کنیم، رسانه‌ها و برنامه‌هایی که از نامزدها تهیه شده و همین مناظرات، می‌تواند سبب شناخت گزینه اصلح شود.

وی بیان داشت: مردم با یک تصمیم خوب و آگاهانه می‌توانند در وضعیت اجرایی کشور تغییر ایجاد کرده و به رفع مشکلات کمک کنند.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار