مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بانوان نقش موثری در مشارکت حداکثری دارند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
کد خبر: ۹۶۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 06 June 2021

 

به گزارش تابناک گلستان، عباسعلی گرزین بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی بانوان مؤثر انقلابی قرارگاه تواصی گلستان اظهار کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مأموریت همه نیروها به وجود آوردن یک حرکت عمومی با محوریت جوانان متعهد و انقلابی به سمت تمدن نوین اسلامی است و این مطالبه‌ای است که رهبر معظم انقلاب داشتند تا با کمک نیروهای جوان یک حرکت عمومی مردمی برای تحقق تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: بر این اساس مأموریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی، راهبری زیست بوم فرهنگی- تبلیغی کشور است تا بتواند بر اساس زیست بوم فرهنگی محلات و مناطق مختلف، در نقش یک راهبر با محوریت جوانان متعهد و انقلابی، حرکت عمومی را به وجود آورد.

وی اضافه کرد: برای این مأموریت سازمان تبلیغات یک سیاست اصلی را در پیش گرفته و آن هم مردمی سازی همه فعالیت‌های دینی و فرهنگی و تبلیغی است.

گرزین بیان کرد: راهبرد این مردمی سازی، تشکل‌های دینی و حلقه‌های میانی جریان‌ساز است که گروه‌های فعال اجتماعی تأثیر گذاری هستند که دنبال حل مشکلات مردم بوده و بتوانند آنها را پیگیری و به مسئولان انتقال دهند.

وی گفت: لذا سازمان یک نقش تسهیل گری، پشتیبانی و تنظیم گری برای نقش آفرینی مردم را تعریف کرده تا بتواند با حمایت از این حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی کار کند تا به دست مردم، مسائل فرهنگی و اجتماعی حل شده و جای این فرهنگ تعمیم یافته و به مسائل اقتصادی و غیره هم کشیده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌هایی که در جامعه می‌تواند در این امر، نقش آفرینی کند بانوان هستند.

گرزین عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و همچنین در فرمایشات زمستان سال گذشته ایشان مبنی بر ضرورت تقویت زنجیره تواصی، بتوانیم امیدآفرینی که به آن تاکید شده را به مردم انتقال دهیم و جلوی شبهاتی که دشمن در اذهان پخش می‌کنند را بگیریم و پاسخ منطقی و مستدل به آنها داده شود.

وی افزود: علاوه بر آن با ایجاد انگیزه و امید بتوانیم کاری کنیم که مردم نقش آفرینی صحیح برای آینده خود داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: ما معتقد هستیم که بانوان مؤثرترین نقش را در جامعه داشته و این امر یک حقیقت و نه شعار است.

وی با اشاره به سخنانی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش آفرینی بانوان، گفت: ما با این نگاه، مجموعه‌ای از بانوان فعال فرهنگی اجتماعی متعهد و انقلابی را دعوت کرده تا هم افزایی داشته و جبهه بانوان فعال انقلابی را در ذیل قرارگاه تواصی شکل دهند و بتوانند با تشکیل این زنجیره تواصی با ایجاد حلقه میانی و یا تعالی حلقه‌های میانی که نیاز انقلاب است، این نقش را به خوبی ایفا کنند.

گرزین اضافه کرد: در کوتاه مدت هم یکی از دستاوردهای تشکیل زنجیره تواصی، حضور حداکثری در انتخابات است تا علاوه بر ایجاد انگیزه و امید در بین مردم، به شبهات هم پاسخ داده شود در نتیجه مردم نسبت به آینده با امید بیشتری حرکت می‌کنند و یک حضور حداکثری در میدان انتخابات خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار