‌رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان گلستان:
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان گلستان گفت: معیشت دغدغه نخست مردم است و امروز مردم باید بسیار هوشیار باشند و با دیدن مشکلات پیش آمده باید انتخابی اصلح داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 06 June 2021

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری صبح امروز در جمع علمای شهرستان آق‌قلا‌ اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات سبب تقویت نظام خواهد شد و مردم امروز باید بسیار هوشیار باشند و با دیدن مشکلات پیش آمده باید انتخابی اصلح داشته باشند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت روحانی اظهار کرد: دولت روحانی خواسته یا ناخواسته کاری کرد که مردم نسبت به نظام و حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد شوند و این روزها نظرسنجی‌ها کمی نگران‌کننده شده است.

طاهری ادامه داد: شاید مشارکت در انتخابات در برخی مناطق نسبت به مناطق دیگر بیشتر باشد اما این بار نباید آن را با بقیه شهرها سنجید بلکه باید آن را با انتخابات 8 سال پیش بسنجیم.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گلستان با اشاره به برخی شایعه پراکنی‌های رقبای آیت‌الله رئیسی نسبت به ایشان هم گفت: متاسفانه رقبای آیت الله رئیسی در اقدام‌هایی نامتعارف مطالبی را در بین مردم منتشر می‌کنند که دور از شان است.

طاهری افزود: اتفاقات پیش آمده در این مدت همه برمی‌گردد به ناکارآمدی دولت آقای روحانی که 8 سال به کشور حاکم بود و مسائل مختلفی هم در این مدت پیش آمد.

وی ادامه داد: ما امسال یک وظیفه مضاعف برای هدایت مردم به پای صندوق‌های رای داریم و باید به مردم هشدار دهیم که خواست این آقایان این است که رای ندهید.

‌طاهری گفت: مردم باید متوجه این موضوع شوند که اگر از این وضعیت ناراحت هستند نباید اجازه بدهند که خواست آنان محقق شود و چنانچه می‌خواهید فضای کشور تغییر کند باید به پای صندوق‌های رای بیایید.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در گلستان اظهار کرد: سال 96 تلاش‌های بسیاری برای حضور آیت الله رئیسی در زمان انتخابات شد و مصلحت بر آن قرار گرفت تا ایشان رای نیاورند و با خروج آمریکا از برجام و مشکلاتی که برای دولت به وجود آمد، مصلحت انتخاب نشدن ایشان هم مشخص شد، چرا که اگر آن زمان ایشان رای می‌آورد همه تقصیرها به گردن ایشان می‌افتاد.

وی با تاکید بر اینکه تا زمان رای‌گیری نباید از تشویق مردم برای آمدن به پای صندوق‌های رای دست کشید، اظهار کرد: اگر چه به علت مقابله با ویروس کرونا و حفظ جان مردم تجمعات ممنوع است، اما دیدارهای چهره به چهره و توضیح واقعیت برای مردم و تشویق آنان برای حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای اصلح ممانعتی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار