جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری نمادین مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان به علت شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 17 May 2021

 

نجیب اله تاری ظهر امروز در جلسه هم اندیشی برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: هنوز دبیرخانه و ستاد مرکزی دستورالعمل مربوط به برگزاری مراسمات سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را ارسال نکرده است.

وی با بیان اینکه فرصت محدودی برای برنامه ریزی برگزاری مراسمات این ایام باقی مانده است، گفت: مهم‌ترین برنامه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سخنرانی هرساله رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام (ره) بود که سال گذشته به علت شیوع کرونا، این سخنرانی برگزار نشد و امسال هم با توجه به ادامه دار بودن مشکل کرونا، پیش بینی می‌شود مقام معظم رهبری در حرم مطهر سخنرانی نداشته باشند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه شیوع کرونا برگزاری مراسمات و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: سعی می‌کنیم مانند یکسال اخیر که درگیر کرونا بودیم در مراسمات 14 و 15 خرداد نیز از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم.

وی گفت: علاوه براین یک برنامه محوری در استان به مناسبت گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) پیش بینی شده ‌که از طریق رسانه‌های مختلف از جمله صداوسیما اطلاع رسانی و پوشش داده خواهد شد.

تاری بیان داشت: تبلیغات گسترده محیطی، برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی از صحیفه نور و وصایای امام خمینی (ره) در فضای مجازی، نشست‌های تبیینی و غیره نیز پیش بینی شده است.

وی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار