مدیر صندوق بیمه روستائیان گلستان:
مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر گلستان از واریز مستمری فروردین ماه خبرداد و گفت: تعداد کل مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان دو هزار و ۶۸۲ نفر است.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 10 April 2021

 

به گزارش تابناک گلستان، دانیال پولادوند بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تعداد کل مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان دو هزار و ۶۸۲ نفر است که پس از طی زمان قانونی از مزایای مستمری فوتی، از کارافتادگی و بازنشستگی برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: هزار و ۶۲۰ نفر از مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان مستمری فوتی و ۱۹۷ نفر از مستمری بگیران هم بیمه از کار افتادگی دریافت می کنند.

پولادوند بیان کرد: همچنین ۸۶۵ نفر از مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان مستمری بازنشستگی دریافت می کنند.

وی گفت: هشت سطح درآمدی برای این صندوق در نظر گرفته شده است که متقاضی یک سطح را انتخاب می‌کند و سپس بر اساس همان مبنا، حق بیمه را پرداخت و از مزایای مستمری و بازنشستگی برخوردار می‌شود.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر استان گلستان اضافه کرد: هر شخصی که در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر ٢٠ هزار نفر زندگی می‌کند و یا کشاورزان، قالیبافان، زنبورداران، رانندگان حمل و نقل بار و مسافر، اعضای نظام مهندسی و کشاورزی غیرساکن در روستاها می‌توانند با انتخاب و پرداخت یکی از هشت سطح به عضویت صندوق بیمه کشاورزان روستائیان و عشایر درآیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار