تلاش برای جلوگیری از افزایش آمار بیماران کرونای دربهمئی

غربالگری و توجه ویژه به پویش در خانه بمانید از مهمترین راهکار‌های مقابله با این ویروس در بهمئی است.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 03 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه شورای سلامت این شهرستان گفت : اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، غربالگری و توجه ویژه به پویش در خانه بمانید از مهمترین راهکار‌های مقابله با این ویروس است.
سنایی افزود: تشدید نظارت ها، تعطیلی اماکن گردشگری، ادامه روند تعطیلی مدارس شهر و روستا، و نظارت بر اماکن پرتردد و مراکز خرید در شهرستان بهمئی همچنان ادامه دارد.
وی از راه اندازی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.
سنایی اضافه کرد: بنا به تصویب ستاد کرونای شهرستان، حضور در آرامستان‌ها به جز برای تدفین درگذشتگان ممنوع، و مراسم تدفین نیز تنها با حضور ده نفر امکان پذیر است.
سرگرد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این جلسه از ادامه روند توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰ هزار خانوار آسیب پذیر شناسایی شده و تاکنون ۱۵ هزار خانواده از کمک‌های معیشتی بهره‌مند شدند و بقیه نیز در آینده از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.
تأمین و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، تامین نیازمندی‌های مقابله با کرونا، توزیع کمک‌ها و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و برخورد قانونی با صنوف پر خطر از مهمترین مصوبات این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار