فرهاد قائمی بازیکن گلستانی و ۳۱ ساله تیم ملی والیبال که با این تیم علاوه بر شرکت در المپیک به افتخارات فراوانی نیز دست یافته بود با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از ادامه حضور در تیم ملی خداحافظی کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 25 March 2021

 

این والیبالیست گلستانی در این پیام نوشت: حدود ۱۴ سال است که مانند یک سرباز در تیم ملی والیبال کشورم خدمت کرده و در بالاترین سطح بازی های والیبال برای سربلندی کشورم جنگیدم و در آسیا به بالاترین افتخارات و در سطح جهان به مقام هایی قابل احترام و بسیار ارزشمند دست یافته ام.

قائمی بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال در ادامه نوشت: شرایطم با سال های پیش متفاوت است؛ وظایف و مسئولیت های دیگری در بستر خانواده برایم ایجاد شده که گریزی از آنها نیست. به تازگی ازدواج کرده‌ام و شرایط زندگی ایجاب می کند که به انتظارات زندگی متاهلی پاسخ دهم و دغدغه های ایجاد شده، طلب می کند که مدتی در اختیار خانواده باشم و این با زندگی اردویی منافات بسیار دارد.

وی نوشت : باور دارم که دوستانم بهترین شکل ممکن تیم را پیش خواهند برد و افتخارات دیگری در راه است و من نیز همانند مردم کشورم به تماشای مسابقات خواهم نشست و برای موفقیت دوستانم هورا خواهم کشید.

قائمی که اولین گلستانی راه یافته به المپیک است که درسابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در رده‌های نوجوانان و جوانان را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار