مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان مطرح کرد؛
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: اکیپ های گشت و بازرسی آب منطقه ای گلستان تا پایان تعطیلات نوروزی به منظور حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی و سطحی آماده باش هستند.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 21 March 2021

 

سید محسن حسینی صبح یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های گشت و بازرسی آب منطقه‌ای گلستان تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به منظور حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی و سطحی و مقابله با تخلفات در رودخانه‌های استان گلستان در آماده باش هستند.

وی توضیح داد: با توجه به اهمیت موضوع آب و لزوم حفاظت و صیانت از سفره‌های آب زیرزمینی و منابع آب سطحی، مهندسی رودخانه و کنترل و مدیریت سیلاب‌ها در استان گلستان اکیپ‌های گشت و بازرسی همچون گذشته مسئولیت شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان منابع آبی را در تعطیلات نوروزی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

حسینی ادامه داد: بازرسی مداوم، کنترل و بهره‌برداری از چاه‌های موجود، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز جدید، بازدید و بررسی مسیرهای رودخانه و مسیل‌ها و همچنین مکان‌های در معرض خطر سیلاب و تصرفات بستر و همچنین اعلام فوری موارد تخلف از مقررات قانون توزیع عادلانه آب و آئین‌نامه اجرایی آن از وظایف این گروه‌ها است.

وی با بیان اینکه منابع آب یک سرمایه ملی و محدود است که به همه نسل‌ها تعلق دارد و باید در حفظ و نگهداری از آن تلاش بیشتری شود، اظهار کرد: جلوگیری از ساخت و سازها در بستر و حریم مجاری آب‌های سطحی و همچنین برخورد با بهره‌برداری غیرمجاز از منابع آب سطحی و زیرزمینی استان در ایام تعطیل دارای اهمیت زیادی است.

کد خبر 5173806

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار