فرمانده انتظامی گلستان خبرداد
فرمانده انتظامی گلستان از آغاز طرح نوروزی پلیس در استان خبرداد و گفت: افزایش گشت های خودرویی، موتوری و پیاده را در دستور کار داده و از ظرفیت نگهبان محلات و بسیج هم استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 18 March 2021

 

سردار محمد سعید فاضل دادگر بعدازظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شعار نوروزی پلیس، «امنیت و سلامت، نشاط بهاری»، اظهارکرد: از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح نوروزی و استقبال از بهار را انجام داده و با حداکثر توان آماده خدمت رسانی مضاعف به شهروندان قانونمدار هستیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: برابر برنامه ریزی انجام شده، افزایش گشت های خودرویی، موتوری و پیاده را در ایام نوروز در دستور کار داریم ضمن اینکه از ظرفیت نگهبان محلات، بسیج و پلیس افتخاری هم برای تامین نظم و امنیت استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از مرز تا درون شهرها و جاده ها زیر چتر امنیتی پلیس در طرح نوروزی قرار دارند، خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس راه آهن و فرودگاه استان هم با تشکیل قرارگاه های فرعی ابوذر و تشدید اقدامات کنترلی در مداخل ورودی و خروجی ایستگاه ها از آمادگی لازم برای ارائه خدمات برخوردار هستند.

فاضل دادگر با اشاره به شرایط خاص امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ورود و خروج از شهرهای نارنجی و قرمز، تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و بر اساس رنگ بندی اعلامی، محدودیت تردد اعمال خواهیم کرد ضمن اینکه در همه شهرهای استان تردد خودروها از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۰۳:۰۰ بامداد ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت نظارت بر بازار، تامین امنیت اقتصادی جامعه و مقابله با سودجویان و احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز شهروندان، گفت: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۸۳ متهم دستگیر و ۳۹۸ میلیارد ریال اقلام احتکاری کشف شد.

وی با بیان اینکه وقوع سرقت نقش بسزایی در کاهش نارضایتی مردم و خدشه دار شدن امنیت دارد لذا پلیس طرح های هدفمندی برای مقابله با سارقان اجرا کرده است، ادامه داد: با تلاش جهادی ماموران، در سال ۹۹ بیش از ۵۷ درصد از سرقت های به وقوع پیوسته، کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار