جانشین سپاه نینوای استان گلستان با تأکید بر به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای نظارت بر بازار به محتکران و اخلال‌گران در بازار هشدار داد و گفت: در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع با هرگونه سودجویی و تخلف در بازار برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 02 March 2021

 

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه 17 ربیع الاول استان گلستان با انتقاد از وضعیت توزیع برخی کالاهای اساسی اظهار داشت: آنچه موجب تشکیل صفوف خرید کالاهای ضروری می‌شود، مشکلات اساسی در شبکه توزیع اقلام بوده و راهکار رفع آن تشدید نظارت‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: با عوامل پخش کلان در سطح استان و نمایندگان آنها در شهرستان‌ها برای توزیع مناسب و درست کالاهای اساسی اتمام حجت می‌کنیم و بهانه‌ای را از آنها نمی‌پذیریم.

جانشین سپاه نینوای گلستان بیان داشت: مبادی ورودی و خروجی استان توسط نیروی انتظامی تحت نظارت و کنترل قرار خواهد گرفت تا مایحتاج مردم بدون مجوز از استان خارج نشود.

وی اظهار داشت: این قرارگاه با فرمان مستقیم امام جامعه تشکیل شده پس کوچکترین خللی در روند پیشرفت قرارگاه پذیرفتنی نیست و ما موظفیم نظارت‌ها و بازرسی‌ها به شکلی دقیق پیش ببریم.

حسینی ادامه داد: همکاری، هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه‌های مرتبط لازمه پیشبرد اقدامات قرارگاه 17 ربیع است تا به شکلی صحیح حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای نظارت بر بازار بهره گرفت، گفت: از ظرفیت کاسبان امین بسیجی اصناف در کمک به تنظیم بازار استفاده خواهیم کرد.

جانشین سپاه نینوای استان اضافه کرد: امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم بنابراین در برخورد با محتکران، گرانفروشان و اختلال گران بازار با هیچکس تعارف نداریم و با کسی که معیشت مردم را نشانه گرفته قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار