معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با همکاری بسیج اصناف و بخشداری های گلستان به زودی توزیع ۳۰۰ تن روغن تنظیم بازار در روستاها آغاز می شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 23 February 2021

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویشعلی حسن زاده در جلسه تنظیم بازار شهرستان گرگان اظهارکرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و همکاری بخشداری ها آماده توزیع ۳۰۰ تن روغن تنظیم بازار به روستائیان استان است.

محمد حمیدی، فرماندار گرگان هم در این جلسه گفت: در توزیع اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد؛ حضور انسجام بخش بسیج اصناف در عرصه همیاری نظارت بازار و همکاری کاسبین امین در جهت توزیع اقلام اساسی؛ فرصتی بسیارمهم جهت رفع چالش های بازار است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی، رئیس سازمان بسیج اصناف و مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا هم در این جلسه گفت : سازمان بسیج اصناف با همکاری سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان در جهت همیاری نظارت بر بازار ۵۰۰ نیروی بسیجی و در عرصه همکاری جهادی در توزیع اقلام اساسی؛ هزار کاسب امین را شبکه سازی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار