آیین کلنگ زنی پارک ریحانه عصر امروز ۲۹ بهمن ماه با حضور شهردار اهواز ، فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، اعضای شورای شهر و جمعي از مسئولين شهري برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ 17 February 2021

به گزارش سایت شهرداري اهواز آیین کلنگ زنی پارک ریحانه عصر امروز ۲۹ بهمن ماه با حضور شهردار اهواز ، فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، اعضای شورای شهر و جمعي از مسئولين شهري برگزار شد.

شهردار اهواز در این مراسم گفت: احداث پارک ریحانه از جمله ضرورت های اجتماعی و فعالیت شهری برای كلانشهر اهواز مي باشد.

وی افزود: این پروژه در محدوده منطقه دو شهرداری اهواز واقع در بلوار ساحلی غربی بین پل سیاه و پل مهزیار روبروی بیمارستان مهر قرار دارد.

شاعری در خصوص مشخصات پروژه عنوان کرد: مساحت کل پروژه ۵ هکتار و شامل احداث آبنما و مبلمان شهری، احداث پیاده رو، اجرای روشنایی، ایجاد فضای سبز با زهکشی استاندارد، همراه با لایروبی رودخانه کارون در مجاورت پارک می باشد .

شهردار اهواز همچنین از همکاری های مجموعه بسیج، سپاه و قرار گاه خاتم قدردانی کرد و گفت: اگر روند توسعه پروژه های عمرانی در شهر اهواز شتابان شده دلیلش ورود مجموعه سپاه و قرارگاه خاتم بوده که به کمک مدیریت شهری آمدند و از فرماندهی قرارگاه خاتم که نقش پررنگی در این زمینه داشتند قدردانی می کنیم و امیدواریم با همین شتاب در خصوص سایر پروژه ها پیش برویم.

این مقام مسئول ادامه داد: همانطور که می دانید در خصوص تقاطع شهید چمران وارد بخش روسازه شدیم که انشالله در زمان مقرر این پروژه و سایر پروژه ها تقدیم مردم اهواز می شود .

در بخش محرومیت زدایی نیز رقم بسیار قابل توجهی را اختصاص دادیم که بازهم قرارگاه خاتم شروع به کار کرده و با سرعت خوبی در حال کاریم و به سایر مناطق نیز گسترش پیدا کرده و در پایان این دوره با کمک شورای محترم شهر اهواز انشالله شاهد تحول خوبی در شهر اهواز خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص پروژه پارک ریحانه خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف ایجاد مکانی مناسب برای استفاده اختصاصی خانواده ها در نظر گرفته شده است به طوری‌که با آرامش و خیال راحت به تفریح، استراحت و ورزش بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار