رئیس کارگروه کارگری ستاد دهه فجر گلستان:
رئیس کارگروه کارگری ستاد دهه فجر گلستان گفت: ۱۴ طرح اشتغالزایی با حجم سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیاردتومان طی دهه فجر افتتاح خواهد شد و ۲۰۱ شغل ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۳۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 27 January 2021

 

سعید مازندرانی صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: از دغدغه های ما این استان که رفاه و توسعه در استان به حد استاندارد برسد لذا اقداماتی در این زمینه انجام شده و یا در حال انجام است.

وی افزود: ۲۶۰ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در استان داریم که با جامعه هدف آنها به بیش از ۷۰۰ هزار نفر می رسد.

مازندرانی ادامه داد: ۱۰۵ برنامه شاخص توسط کارگروه کارگری و کارآفرینی در دهه فجر برگزار می شود که ۹۳ شهرستان و ۱۲ برنامه استانی است.

وی بیان کرد: برنامه های فرهنگی و ورزشی برای جامعه هدف، افتتاحیه، مسابقات کارگری و یادواره شهدای کارگر، مسابقات قرآنی جامعه کارگری، مسابقات ورزشی ماننده پیاده روی محدود و غیره با رعایت پروتکل ها برگزار می شود.

مازندرانی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و مهارت های زندگی، تقدیر از بانوان کارآفرین نمونه، تقدیر از زنان خودسرپرست، تقدیر از بنگاه های کارگری، مسابقات ورزشی استانی و انتخابی برای اعزام به مسابقات کشوری، مسابقه دارت و غیره بخش دیگری از برنامه ها است.

رئیس کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر گلستان در خصوص افتتاحیه ها و فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی گفت: از محل تسهیلات روستایی و پشتیبان ۱۴ طرح به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان و حجم سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیاردتومان افتتاح خواهد شد و ۲۰۱ شغل ایجاد می شود.

وی بیان کرد: کارخانه خوراک دام، اولین کارگاه صنعتی ریسندگی ابریشم در گالیکش، توسعه میگو، توسعه کارخانه شیر و غیره بخشی از این پروژه ها است.

رئیس کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر گلستان همچنین از افتتاح ۱۴ طرح توسط صندوق کارآفرینی خبرداد و گفت: در مجموعه این طرح ها که با تسهیلات ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد، ۲۰۰ نفر مشغول به کار می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار