کد خبر: ۹۱۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 04 November 2020

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان روز چهارشنبه در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامان سهرابی مالک جدید باشگاه داماش اعلام کرد تا مشخص شدن وضعیت مالکیت و همچنین وضعیت بدهی های این تیم، تمربنات تیم تعطیل شود.

امید هرندی افزود: متاسفانه تاکنون بدهی های این باشگاه پرداخت نشده و از سوی دیگر، هنوز امتیاز این باشگاه به سامان سهرابی انتقال داده نشده که این امر سبب شده تا تمرنبات تیم فوتبال داماش تا مشخص شدن وضعیت این تیم، تعطیل شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر تاکنون ۲۰ بازیکن از داماش جدا شدند اما با توجه به تستی که از بازیکنان جدید طی دو مرحله گرفتیم، حدود ۲۰ بازیکن جدید و جوان را به تیم اضافه کردیم و این بازیکنان به همراه سایر بازیکنان فصل گذشته داماش ، در تمرینات حضور داشتند.

وی بیان کرد: البته ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم  اما امیدواریم هر چه زودتر مشکلات داماش برطرف و وضعیت این تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول مشخص و تمرینات دوباره از سر گرفته شود.

 سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: با وجود اینکه وضعیت مدیریتی این باشگاه نامعلوم و هنوز انتقال امتیاز این باشگاه به مالک جدید انجام نشده و از سوی دیگر امکان دارد که امتیاز داماش پس گرفته شود، اما با تمام این مشکلات تمرینات تیم به طور منظم برگزار می شد.

هرندی خاطرنشان کرد: باشگاه داماش سال گذشته پس از در اختیار گرفتن امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی ، امتیاز دسته دومی خود را نیز به صورت رایگان واگذار کرد و اگر امتیاز لیگ دسته اولی داماش استرداد شود، دیگر این تیم امتیاز لیگ دسته دوم را ندارد و باید در زیر گروه لیگ دسته سوم حضور یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، با خرید امتیاز باشگاه اروند خرمشهر، در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافت که در نهایت با کسب رتبه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار