امام جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از مهمتریی نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها در رسیدگی به بیماران کرونا، اکسیژن است که خیران با پیگیری مسوولان برای رفع مشکل موجود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 31 October 2020

محمدرضا ناصری روز شنبه در نشست با فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسوولان اجرایی و خیران افزود: برای رفع مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان‌ها که موضوعی حیاتی و بسیار ضروری است باید خیران در کنار دولت اقدام مناسب داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته برای پیشگیری از کرونا ادامه داد: برای حل مشکل موجود انتظار می‌رود که بسیج و سپاه در کنار برخی نهادهای خدمات‌رسان و تشکل‌های مردمی و خیری برای جبران معضل موجود که مراکز درمانی با آن درگیر هستند جدی وارد فعالیت شوند.

امام جمعه یزد به اهمیت پیش‌بینی آسایشگاه موقت و نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در کنار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به عنوان یک ضرورت و مطالبه در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: باید افرادی که بیماری خفیف دارند در این مراکز موقت بستری شوند تا تخت‌های بیمارستانی بیشتری خالی شود.

ناصری اظهار کرد: ایجاد نقاهتگاه در کنار بیمارستان‌ها، آموزش همگانی اقشار جامعه با محوریت مساجد برای پیشگیری و مقابله با بیماری به خانواده‌ها و ضدعفونی کردن سطح معابر باید از سر گرفته شود تا بنحو مناسب از سرایت ویروس کرونا به مردم جلوگیری شود.

در این نشست بر پیگیری مشکل معیشت مردم و پیشگیری از ضرر و زیان اقشار مختلف جامعه با همکاری کمیته امداد و اصناف تاکید شد.

طی روزهای اخیر تعدادی از بیمارستان‌ها با کمبود اکسیژن مواجه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار