رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: تلاوت آیه ۱۰۳ سوره آل عمران است در ویش ملی قرآنی «امت واحده» به مسابقه گذاشته شده است.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 31 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی عبدالمالکی  در توضیح برنامه‌های هفته وحدت با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: بنا داشتیم دو محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در این هفته در کرمانشاه برگزار کنیم که متاسفانه امکان برگزاری آن با توجه به شرایط کرونا و آسیب‌هایی که به واسطه تجمعات به همراه دارد، فراهم نشد.

وی به طراحی پویش ملی قرآنی «امت واحده» به همت اداره امور قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: نزدیکترین آیه‌ای به مناسبت هفته وحدت در قرآن مجید وجود دارد آیه ۱۰۳ سوره آل عمران است که در این پویش تلاوت این آیه به مسابقه گذاشته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این پویش در دو رده سنی پایین‌تر و بالاتر از 16 سال ویژه برادران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌تواند تلاوت خود را در قالب ویدئوهایی سه الی چهار دقیقه‌ای تا سیزدهم آبان ماه به آی‌دی @gahvaretamadon در صفحه اینستاگرامی ارسال کنند که بعد از داروری و اعلام نتایج به نفرات اول تا پنجم جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

عبدالمالکی در پایان، خاطرنشان کرد: این پویش تا به امروز مورد استقبال صفحات فعالان عرصه قرآنی و قاریان برجسته کشوری در فضای مجازی قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار