رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و هفت بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 31 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: صبح امروز، دهم آبان‌ماه با گذر از مرز هزار بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان رکورد و آمار تکان‌دهنده‌ای جدید در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و هفت بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۳۰۸ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان کرمانشاه و مابقی در بیمارستان‌های مرکز استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۱۳۰ نفر از این تعداد بیماران، بدحال بوده و در بخش‌های آی.سی.یو تحت مراقبت و ۳۱ نفر با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند،گفت: از ۸۷۵ آزمایش انجام شده در این مدت، ۵۰۰ مورد مثبت تشخیص داده شده است.

محمدی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۰ نفر بوده با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۷۵ نفر رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار