رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: برای رعایت دستور العمل های بهداشتی تجمع روز ۱۳ آبان به صورت نمادین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 31 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی درنشست یوم الله ۱۳ آبان استان البرز  گفت:مراسم ۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردار است اما با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا این مراسم به صورت تجمع نمادین خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: راهپیمایی برای این مراسم نخواهیم داشت و آیین در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی گفت: مراسم  البرز در ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۳ آبان همزمان با کل کشور برگزارمی شود و اصرار برآن است که به صورت کوتاه و مختصر با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

اوافزود: این مراسم در مرکز استان البرز (کرج) در ضلع شمالی میدان بلال با همراهی آموزش و پرورش ، اتحادیه انجمن های اسلامی ، بسیج دانش آموزی در محلات کرج و شهرستان های تابعه استان نیز برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۱۰۰ گروه سرود برای اجرای برنامه های ویژه این روز در استان البرز حضور دارند و برنامه ها جنبه استکبار ستیزی دارد به طوری که پرچم آمریکا به گونه ای طراحی شده تا وسایل نقلیه ازآن عبور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی در ادامه با اشاره به توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) افزود: هدف رئیس جمهوری فرانسه از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) ،ترویج اسلام هراسی با ایجاد درگیری ظاهری در برخی از شهرها بود تا چهره خشن از مسلمانان نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگیتبلیغات اسلامی استان البرز افزود: جلوگیری از اضمحلال اسراییل غاصب که وعده نابودی آن را در فرمایشات رهبرمعظم انقلاب داریم از دیگر اهداف اهانت به نبی اکرم (ص) به شمارمی رود.

روحی یزدی با اشاره به مناسبت تاریخی ۱۳ آبان گفت: این روز ملی استکبار ستیزی اهمیت تاریخی بسیاری دارد که امسال همزمان شده با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که برنده اصلی دراین انتخابات ایران اسلامی است.

او افزود: چراکه هر ۲ نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا به دنبال آن هستند تا  جمهوری اسلامی ایران را با سیاست های خود همراه کنند که هرگز موفق نخواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه  به نقش موثر منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: مستکبران به دنبال غارت اموال این منطقه مهم و استراتژیک هستند که نباید از اهمیت آن غافل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار