سردار حسینی:
فرمانده سپاه کردستان با یادآوری برگزاری چندین مرحله کمک مومنانه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای کمک به نیازمندان، گفت: سپاه در زمینه کمک به مردم و خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 28 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در پنجمین مرحله اجرای کمک مومنانه سپاه کردستان که با حضور مسوولان در سالن آزادی سنندج آغاز شد، با تبریک هفته وحدت، ابراز امیدواری کرد؛ همه ما در راه اسلام و پیامبر مکرم اسلام باید ثابت قدم باشیم و به مردم خدمت کنیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در این ایام به برکت وجود پیامبری که تمام وجودش خیر برای جهان بشریت بود، برای مسلمین پر از برکت و توفیق خواهد شد.
وی تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و کمک‌های مومنانه، مرحله دیگری از توزیع کمک‌های مردم در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این ویروس در سطح استان کردستان داریم.
سردار حسینی افزود: در این مرحله ۱۳ هزار و ۵۵۰ بسته حمایتی به همت سپاه و مشارکت بنیاد علوی و خیرین عزیز آماده شده و در بین افراد نیازمندی که از قبل شناسایی شده در سطح شهر‌های استان توزیع می‌شود.
وی با یادآوری در پیش بودن روز ۱۳ آبان به عنوان یکی از یوم‌الله‌های مهم کشور و روز استکبارستیزی، تصریح کرد: ملت فهیم و انقلابی ایران در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب تا کنون همواره نشان داده‌اند ایام‌الله‌ها و یوم‌الله‌های مهم را زنده نگه می‌دارند.
فرمانده سپاه کردستان افزود: شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه حاکم است این ضرورت را ایجاد کرده همه مردم در راستای قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامت هم‌نوعان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند و در حد توان به همدیگر کمک کنند.
وی عنوان کرد: رابطه تنگاتنگ بین مردم و مسئولان برای عبور از این شرایط سخت ضروری است لذا باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم با کمترین لطمات از این بحران عبور کنیم.
فرمانده سپاه کردستان با یادآوری برگزاری چندین مرحله کمک مومنانه و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای کمک به نیازمندان، گفت: سپاه در زمینه کمک به مردم و خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی در ادامه گفت: در چند مرحله گذشته از توزیع کمک‌های مومنانه در استان اقدامات خوبی انجام شد، بسته‌های معیشتی بسیار زیادی از محل اعتبارات داخلی سپاه و حمایت خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.
سردار حسینی عنوان کرد: کمک به نیازمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات آن‌ها از دستورات دین اسلام است و پیامبر مکرم اسلام و اولیا و انبیای الهی همواره در این مسیر تلاش کرده‌اند.
وی اظهار کرد: هر وقت اتفاق و یا بحرانی وجود داشته مردم یک نفس و با وحدت به میدان آمده و هرآنچه در توان داشته‌اند دریغ نکرده اند.
سردار حسینی اذعان کرد: مردم ما موقعیت‌های حساس را به خوبی رصد می‌کنند و متناسب با آن عکس‌العمل نشان می‌دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار