شهردار ایلام گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری برای ایجاد فضایی مفرح و شاد برای عموم شهروندان ایجاد تله‌کابین است اما تحریم‌های ظالمانه آمریکا مانع از اجرای پروژه تله‌کابین شهر ایلام شده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 20 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان  اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای این پروژه در مرکز استان انجام و مطالعات جانمایی آن نیز صورت گرفت ولی با توجه به تشدید تحریم‌های آمریکا، امکان اجرای آن با توجه به تجهیزات مورد نیاز تاکنون میسر نشده است.

شهردار ایلام یادآور شد: پیش از شروع تحریم ها رایزنی های لازم برای خرید تجهیزات از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا و اتریش نیز صورت گرفته بود که تاکنون امکان انتقال این ماشین آلات میسر نشده است و امیدواریم با رفع تحریم ها بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم.

صادقیان یکی از مشکلات شهر ایلام را بافت قدیمی و کم عرض بودن معابر و خیابان ها ذکر کرد و گفت: اصلاح هندسی معابر تابع طرح تفصیلی شهر است و هم اکنون مطالعات طرح جامع ترافیک شهر ایلام در حال انجام است.

وی تاکید کرد: برخی از نقاط شهری پس از ۱۰ سال ممکن است از نظر شریانی با معضل جدی روبرو شوند که اصلاح هندسی آنها باید در اولویت اجرا قرار گیرد.

شهردار ایلام اضافه کرد: پیشنهادهایی در این زمینه از سوی شهرداری به شورای ترافیک استان ارائه شده است که در صورت تصویب اجرا خواهند شد.

صادقیان یکی از برنامه های شهرداری ایلام را الحاق محوطه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام به بوستان معلم عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف آشنایی عموم شهروندان و بویژه نسل جوان و نوجوان با ارزش های دوران دفاع مقدس ارائه شده است.

وی اظهار داشت: تعبیه مکانی برای نمایش فیلم های دفاع مقدس در فضای روباز این محوطه نیز در دستور کار است تا از این طریق نیز بتوانیم به نشر ارزش های شهید و شهادت کمک کنیم./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار